Search This Blog

If you've discovered a dead link report it, please. I'll reup everything.

Currently struggling with my new commitment. Head-cracking task non-stop ruining my life and mood.

Thursday 08, 2007

ari ni aku bgn kul 9.30am. tu pun mamu yg tlg gerakkan. nasib baik.. siap2 pi kelas tut ethics. mr chong ajaq. pergh cepat bagak kelas abis. 30 min jer. pi la fist nak jmpa mdm halawati skali dia takder da. ada kelas. abis kul 12 plak tu. maknanyer aku,zurin dgn sharon tepaksa tunggu sejam stgh la kat ps tu. apapun aku pi sign invoice Mara dulu. sejam stgh kat ps tu mmg la akan dok melangut jer. tapi takper. sbb aiman mamu alip tasya makan skali. tomo dgn paeja pun mai skali tapi meja asing. amalina dok meja balik tiang. so taknampak sgt la dia. aiman dok bincang pasai bbq dgn yg girls. malas nak join.. biaq diorg yg settlekan. 11.45am pi bilik mdm halawati. nak bincang pasal fyp. mdm suruh tunjuk progress ari rabu depan ni. smoga aku dpt siapkan dlm masa brapa ari ni. Amin.

lepas jumpa mdm balik skali dgn tasya. naik keta baru dia. savvy itam apa tah no plat dia. mamu hapaila no plat tu kot. balik umah je bilik bekuwap. tp takper.. bekuwap cmner pun bilik aku gak. kelas tut ob kul 4pm so tidoq dulu while alip dgn azmi pi lunch, mamu dgn aiman pi kelas. apa barang pi kelas tgh2 ari.. hoho.. bgn kul 3.30pm. nasib tejaga. pi kelas.. awal plak aku sampai ACR tu. pastu akmal mai, mamu mai, zurin mai... paling last aiman dgn tasya.. mr ibrahim kasik 9 soalan. sorang 2 la.. mamu jawab 1 jer. tkper.. janji siap. tepat kul 5pm abis kelas. balik umah.. beli sosej kat kedai cina.. beli teloq 2 bijik.. balik umah lapaq giler..buat 2 hotdog. melangut la sampai apis mai.. aiman plak buat hal ada kelas mlm. siannya dia. 9-10pm plak tu. tunggu la dia sat. jai pun mai skali.. pi makan kat ciptarasa warisan. pasai keta apis penuh aku dgn alip naik la moto suzuki dia tu.

ari ni dok luar plak. tak dok dlm cam biasa. pasai ramai plak org ari ni. mintak nasik goreng udang.. mintak air barli lemon suam, malaun buat air tu buat barli lemon ais plak. sabaq je la. sbb mood tgh baik.. meraban dgn diorg.. byk citer pasai bbq sabtu ni. gelak2 huha2 time balik umah. yg dgn apis straight balik while aku dgn alip pi cari bata utk bbq ni.. pusing la satu tmn kerjasama ni.. dpt la 8 bijik.. nak dpt 20 bijik pun blh.. malas jer. balik2 tgk apis pakai pc.. tepaksa la aku dok luaq sat.. ngantuk plak.. tidoq la sat.. tapi sat sgt. takper.. dpt la gak recover tenaga skit. huhu..

... bersambung..

0 comments: