Search This Blog

If you've discovered a dead link report it, please. I'll reup everything.

Currently struggling with my new commitment. Head-cracking task non-stop ruining my life and mood.

My first trial

hmm.. so la ni 5.22am ari khamis february 08,2007. tak tidoq lagi aku la ni. buat apa..godek2 tenet ni. tgk apa yg blh aku dpt utk pepagi buta ni. mata da layu tapi rasa malas plak nak tido. satgi aku bum. klas kul 10am. aiman dgn mamu ada. diorg blh gerak. tenet plak cam siot. siang nnt aku betoi kan balik cable telefon blakang. sakit ati plak asyik dc je time2 gini. tp takper.. da biasa.

ari ni aku nak buat apa yer?. apapun kelas my top priority. slagi ada smangat, jgn dilunturkannya. kiranya ngarut2 buat gak, lagha2 buat gak, yg utama perlu diutamakan. rasanye ari ni nak ajak alip pi jj. nak beli suaq pendek. sabtu lusa ni da nak pi bbq. satu suaq pendek mana cukup. takper.. tgk camner. ada rezki beli.. takde rezki blanja utk menda lain. ah.. jgn lupa sign agreement. pastu pi jumpa madam halawati.

0 comments: